Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

New Life - Del 8

Av Tomlinson eller Malik - 4 maj 2012 22:29

Jag knippar efter luft när jag kommer upp ur vattnet.

"Hey are you allright?" frågade den snygge killen som jag hade väntat på från bryggan och han räckte mig en hand, jag tog tag i den och han drog mig upp.

"No I am not okey. I just fell in the water and I am wet!" hur kunde han fråga en sådan dum fråga? Jag trodde att han skulle bli arg när jag sa så men till min förvåning så skrattade han bara och tog av sig jackan och räckte den till mig. "Sorry it was my foult you fell in to the water. I didn't mean to skary you" jag såg in i hans blåa ögon. Varför vart han inte irriterad på mig? Och vad var det här för känsla.

"No it is okey I am just clumsy thats all" han skrattade igen, varför skrattade han sa jag något roligt?

"I am Louis by the way, Louis Tomlinson and you?"

"Rebecka but please call me Becca"

"Nice to meet you Becca" sa han och sträckte fram handen "I guess you want to get some dry clothes" sa Louis

"Yeah I wouldent mind that" sa jag och log

"What about we meet each other tomorrow so that we can learn to know each other more than this?"

"Sounds good" nu log vi båda

"Well I think I have to go now" sa han

"Yeah me too"

"Than I guess i'll see you tomorrow"

"Okey bye"

"Bye" sen gick han. Jag hade lust att hoppa upp i luften och göra ett glädje tjut men det skulle inte vara ett dugg coolt. Så istället börjde jag gå mot mitt tält. Usch det lät till och med hemskt. Tält, tält, tält nej för tusan det lät bara hemskt!

Jag gick in i det trånga tältet och lyckades nätt och jämnt byta om till pyamas. Jag kliade lite på armen och märkte att jag hade fått ett myggbet, fan också. När jag la mig ner i sovsäcken så märkte jag att jag hade kvar Louis jacka. Jaja, jag får väl ta och lämna tillbaka den imorgon när jag träffar honom, tänkte jag och log för mig själv in´nan jag somnade. Ja, jag vet att det var konstigt men jag lyckades somna i ett tält medans jag sov i en sovsäck. Att vakna var dock inte lika enkelt.

Jag hörde ett trumpet ljud men ignoredare det och la kudden över öronen istället. Men de tänkte tydligen inte ge sig så enkelt. Trumpetljudet hördes närmre och närmre mitt tält, sen var det någon som öppnade "dörren" till tältet och blåste lika högt som en gorilla vrålade i trumpeten.

"Upp och hoppa Rebecka det är en solig dag och vi ska ta och göra lite frukost!" ropade Carl inne i mitt tält.

"Ut med dig jag vill sova" sa jag med en trött morgon röst och slängde kudden på honom

"Tvinga mig inte att hämta hinken" sa Carl. Jag viste inte vad det bettyde och jag brydde mig inte.

"Som du vill" sa Carl och lämnade äntligen mig ensam men det var inte länge. Han kom tillbaka med en stor hink med iskallt vatten och hällde den över mig!
"Vadfan håller du på med?! Är du dum eller?" skrek jag argt

"Jag sa ju att du skulle gå upp" svarade Carl kaxigt "Så gå upp nu innan jag hämtar en till hink med vatten"

"Jaja, jag är uppe sa jag och reste mig

"Bra" han log och lämnade mitt tält. Jag gav ifrån een hög suck sen satte jag på mig mina kläder. Ett vitt linne som var ganska urringat och ett par väldigt korta gula shorts, sen tog jag på mig mina svarta gucci skor och gick fram till läger elden. Där stod redan alla och höll på att laga mat, jag bara stirrade på dem. De hade verkligen inte årets mode på sig. Alla hade på sig ett par gröna shorts och vissa hade gröna kortärmade tröjor andra hade linnen och på fötterna hade de något som såg ut som militärkängor. Vad är det här? Ska vi gå ut i krig?!

Carl kom fram till mig och räckte mig ett par kläder som såg ut som alla andras.

"Alla ska se likadana ut här så att ingen blir retad" sa Carl

"Så du tror att man inte blir retad om man har på sig dem där kläderna?" frågade jag och gjorde en gest med handen över alla.

"Sätt bara på dig kläderna, annars vet du vad som händer"

"Visst" jag ryckte åt mig kläderna och återvände till mitt tält för att byta om. Jag valde att ta på mig linnet, lite måste man ju få visa. När jag kom tillbaka satt alla och åt sin frukost. Jag gick fram dit man hämtade mat och någon lägercoch slevade upp en stor slev med gröt på min talrik. Jag titade missnöjt på maten men gick till ett träd och satte mig och började äta utav den vidriga gröten.

När alla hade ätit klart sa Carl:

Okej alla nu går vi ner till stranden och paddlar kanot!" alla hurrade, alla utom jag. Skulle jag paddla kanot glöm det!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej alla det var kapitel 8!

Det var rätt sent när jag skrev det här men var ju tvungen att lägga upp ett kapitel så att ni skulle få läsa ;) Så här är det! Har varit på prao i 3 dagar nu och tagit hand om småbarn så är helt slutkörd och lite halvt död. Det här kanske inte är det bästa kapitlet men det är ett kapitel! Så kommentera nu, jag fick bara en kommentar på förra inlägget jag skrev! Så komigen nu! :)


/ Malik xx

 
 
Ida

Ida

5 maj 2012 08:19

hejsan, är du sugen på en header?
Om du är kan du kommentera på min blogg eller mejla mig :)
I mejlen ska det stå vilken färg du vill ha och vilka bilder. Hur du vill ha den och du vill ha ett citat i headern eller bara bloggens namn :) Bara skriv så det blir lättare för mig att göra dig glad..
Om jag gör en header till dig så måste du lägga in min blogg i ett inlägg eller länka mig :)
Min mejl är ida_justinbieber@hotmail.se

http://justindbstoriees.blogg.se

 
Felicia

Felicia

5 maj 2012 08:33

YEY :-D shit va kul det ska bli att läsa x)
Kul att få veta vilken av de grymt snygga killarna som hon snackade med =)
LÄNGTAR TILLS NÄSTA =)

http://directiondream.bloggplatsen.se

Tomlinson eller Malik

5 maj 2012 13:15

Kul att du tycker om det! :D
Näst borde komma idag nu är det Tomlinsons tur att skriva så snart kommer ni att veta hur det går för Sam ;)

/ Malik xx

 
Ingen bild

Josse

5 maj 2012 22:16

Heej jag älskar verkligen att läsa denna blogg eller vad man ska säga det är i alla fall grymt bra:)

Tomlinson eller Malik

5 maj 2012 22:56

Tack så mycket :)

/Tomlinson xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomlinson eller Malik - 24 juli 2012 00:38

Tjena, Tomlinson här igen.   Jag vet att jag inte ska vara här, men jag tänkte bara säga att jag tror att Malik har gett upp, utan att säga något. Så nu tänker jag spara er lite tid genom att säga att den här bloggen är nu offeciellt out of busines...

Av Tomlinson eller Malik - 1 juni 2012 21:33

Louis När jag gick in i rummet blev det knäpptyst och alla stirrade på mig. Killarnas blickar var peppande, medan tjejernas var med avvisande. Speciellt Rebeckas, det såg ut som att hon försökte döda mig med någon sorts lasersyn. Ingen av oss sa nå...

Av Tomlinson eller Malik - 22 maj 2012 17:13

Rebecka Efter att Emilia hade lämnat mitt rum så hörde jag att hon skrek till någon utanför, inte för att jag hörde riktigt vad det var. Sen plötsligt vart det tyst som om någon hade dött. Jag bara satt där i min säng och kunde inte göra någonting ...

Av Tomlinson eller Malik - 21 maj 2012 18:53

Ja, rubriken säger allt. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Nu när jag inte har Tomlinson vid min sida när jag skriver längre så skäns det inte lika kul... Visst jag älskar att skriva och allt men jag vet inte om jag borde fortsätta, så därför ...

Av Tomlinson eller Malik - 20 maj 2012 13:25

Nu har jag gjort en ny omröstning, och jag tycker faktiskt att alla ska rösta. Jag är sjukt trött på att skriva när nästan ingen kommenterar, det är ju i alla fall +30 som går in här varje dag.. Så, som det ser ut i omröstningen nu så kommer jag snar...

Här är vi! :)


Det här är våran story om One Direction. Läs, kommentera och sprid! :) xx

Ny? Klicka här så får du veta allt du behöver! :)

Skit i google - fråga oss!! :)

7 besvarade frågor

Vi undersöker...!

Ska jag lägga ner bloggen?
 NEJ! Är du galen?!
 JA! Hallelujah!
 Spelar ingen roll, jag överlever...
 Bryr mig inte...

Letar du efter något...?

Våra senaste, fantastiska inlägg!

Klicka bara, det är enkelt! :)

Annat bra du kan läsa! :)


Ovido - Quiz & Flashcards