Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

New Life - Del 12

Av Tomlinson eller Malik - 9 maj 2012 18:11

Rebecka

När Louis kysste mig vart jag lite förvånad. Alldeles nyss så sa han att han hade en flickvän sen så kysste han mig? Jag fattar inte riktigt. Men jaja jag antar att alla har varit otrogna någongång. Precis när jag tänkte det så fick jag en flashback om vad som hade hänt den där natten med Axel. Om hur han hade våldtagit mig och allt, jag mådde illa av bara tanken. Tänk så planerade Louis att göra samma sak, den tanken fick mig att avbryta kyssen. Jag sträckte ut armarna mot hans bröst, som ett skydd så att han inte skulle komma närmare.
"We shoulden't be doing this. You allready have a girlfriend" Det var egentligen inte den rätta anledningen till varför jag drog mig tillbaka. Den riktiga var ju att jag var rädd att Louis skulle göra samma sak som Axel, men det kunde jag ju inte säga.

"Yeah your right" sa Louis och harklade sig. Jag tog bort mina händer från hans bröst och vi tar et steg bort från varandra. Vi båda tittar ner i marken och en pinsam tystnad medföljer.

"I think that we should go back now, it is starting to get late" sa jag tillslut

"Your probebly right" svarar Louis "Well I guess I'll see you tomorrow" säger han

"Yeah, bye!"

"Bye" svarar Louis tyst och vi går åt olika håll.

När jag kommer till tältet, som jag delar med Emilia, så ligger hon redan och sover. Snacka om att inte vara nattmänniska. Jag byter om till pyamas och kryper tyst ner i sovsäcken. Undrarhur jag ska se Louis i ögonen imorgon? Är min sista tanle innan jag somnar.


Louis

När jag klev in i stugan så satt alla killarna där vid en öppen brasa och skrattade. Mn tystanade när de såg mig.

"Hey Louis whats going on?" frågade Harr. Jag ignorerade hans fråga och slängde mig i soffan som stod framför brasan.

"Louis you just look like someone has crushed your heart" jag tittade på Liam han hade ingen aning om hur rätt han hade, fast det var ju såklart mitt fel.

"I kissed Becca" sa jag och trycket en kudde mot ansiktet

"Becca?" frågade alla samtidigt

"It is a girl I meet her on the camp. She isen't like other girls. She diden't even know who One Direction was before she meet me" svarade jag

"But what about Hannah?" frågade Zayn

"I don't know!" svarade jag argt och slängde kudden på väggen

"Hey don't take out your anger on my pillow!" sa Harry och slängde sig efter kudden

"So you don't like Hannah anymore?" frågade Niall försiktigt

"I don't know" jag lät lite lungnare den här gången när jag sa det.

"So how is this Becca?" frågade Harry

"Like I said, she isen't like other girls. She really is a city girl and it dosen't really look that she likes the nature. But still there is something about her that I like. But I can't really put my finger on it" det vart tyst en stund

"Well, why don't we go and see her?" frågade Liam

"What? Why?" frågade jag

"So, that we can learn learn to know here. I mean if she is your friend or girlfriend we maybe should learn to know her" svarade Liam enkelt.

"Sounds good to me! So when are we going to meet her?" frågade Harry enstusiastiskt. Varför ville de träffa henne så gärna? Ett stingav svartsjuka kändes inne i mig, vilket var konstigt eftersom som sagt så är Hannah min flickvän och jag har aldrig blivit svartsjuk när killarna har velat prata med henne.

"Louis?" frågade Harry

"I guess we could meet her tomorrow, but I don't think that is a very good idea"

"Why not?"´frågade harry

"Well I told her that I had a girlfriend and right after that I kissed her"

"Oh" kom det från alla killarna på en gång.

Hur skulle det här lösa sig??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej, hej här kommer kapitlet!!

Ni kanske märkte att det inte kom något kapitel igår, både för att varken jag eller Tomlinson hade tid men också för att ni har blivit dåliga på att kommentera. Det brukar mest vara 2 personer som kommenterar och vi är såklart tacksamma för det, men komigen nu ni andra! Vi blir ju mer peppade om ni kommenterar! :D


Update:
Du måste göra bilden mindre Malik! Den ska inte ta över, bara visa att det är du som skrivit xD
(Jag typ gjorde det nu, men tänk på det nästa gång^^)
/Tomlinson xx

 
 
Ingen bild

Felicia

9 maj 2012 22:27

Oh spännande ;-)
Han är väl avundsjuk eftersom han gillar henne mer x)
Ska bli kul att se vad som händer :-D
MÄNNISKOR KOMMENTERA!!!

Tomlinson eller Malik

11 maj 2012 11:04

Jadu kanske det kanske ;)
Håller med dig människor kommentera!!!!! x)

 
Ingen bild

Rim

10 maj 2012 14:43

Jätte bra! Älskar eran blogg!

Tomlinson eller Malik

11 maj 2012 11:08

Tack så mycket! Kul att du gillar den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomlinson eller Malik - 24 juli 2012 00:38

Tjena, Tomlinson här igen.   Jag vet att jag inte ska vara här, men jag tänkte bara säga att jag tror att Malik har gett upp, utan att säga något. Så nu tänker jag spara er lite tid genom att säga att den här bloggen är nu offeciellt out of busines...

Av Tomlinson eller Malik - 1 juni 2012 21:33

Louis När jag gick in i rummet blev det knäpptyst och alla stirrade på mig. Killarnas blickar var peppande, medan tjejernas var med avvisande. Speciellt Rebeckas, det såg ut som att hon försökte döda mig med någon sorts lasersyn. Ingen av oss sa nå...

Av Tomlinson eller Malik - 22 maj 2012 17:13

Rebecka Efter att Emilia hade lämnat mitt rum så hörde jag att hon skrek till någon utanför, inte för att jag hörde riktigt vad det var. Sen plötsligt vart det tyst som om någon hade dött. Jag bara satt där i min säng och kunde inte göra någonting ...

Av Tomlinson eller Malik - 21 maj 2012 18:53

Ja, rubriken säger allt. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Nu när jag inte har Tomlinson vid min sida när jag skriver längre så skäns det inte lika kul... Visst jag älskar att skriva och allt men jag vet inte om jag borde fortsätta, så därför ...

Av Tomlinson eller Malik - 20 maj 2012 13:25

Nu har jag gjort en ny omröstning, och jag tycker faktiskt att alla ska rösta. Jag är sjukt trött på att skriva när nästan ingen kommenterar, det är ju i alla fall +30 som går in här varje dag.. Så, som det ser ut i omröstningen nu så kommer jag snar...

Här är vi! :)


Det här är våran story om One Direction. Läs, kommentera och sprid! :) xx

Ny? Klicka här så får du veta allt du behöver! :)

Skit i google - fråga oss!! :)

7 besvarade frågor

Vi undersöker...!

Ska jag lägga ner bloggen?
 NEJ! Är du galen?!
 JA! Hallelujah!
 Spelar ingen roll, jag överlever...
 Bryr mig inte...

Letar du efter något...?

Våra senaste, fantastiska inlägg!

Klicka bara, det är enkelt! :)

Annat bra du kan läsa! :)


Ovido - Quiz & Flashcards