Direktlänk till inlägg 30 april 2012

New Life - Del 4

Av Tomlinson eller Malik - 30 april 2012 21:00

När skolan var slut på fredagen följde Emily och Ashley med mig hem. Vi skulle tillsammans göra oss iordning till festen, och jag hade redan valt ut kläder till oss allihop. Såklart var det jag som fick ha snyggast kläder, för så var det ju alltid...

"Måste jag verkligen ha den här..?" frågade Emily fundersamt och höll upp en hög kjol. Själv tyckte jag inte att det var den snyggaste, men hon skulle ju inte heller vara den snyggaste.

"Absolut! Du är jättesnygg i den!" sa jag och hon log lite åt komplimangen. "Men först måste jag fixa sminket!" sa jag och försvann in i badrummet. Det här kunde ta ett tag...


"Becca, festen börjar om tjugo minuter!" ropade Ashley utanför dörren lagom tills det att jag var klar.

"Bra, då åker vi om en timma" sa jag oberört och gick förbi henne ut i rummet igen.

"Jag upprepar, tjugo minuter" sa hon igen och jag skrattade lite. Hade hon inte lärt sig någonting vettigt här i livet?

"Ash, fina gäster kommer alltid sent. Vi är fina gäster, så vi dyker upp när festen har börjat" sa jag och blinkade åt henne med ena ögat.

"Aha..." var det enda svar jag fick, och sedan började vi byta om till fetskläderna. Jag skulle ha på mig ett par höga, svarta shorts med lite detaljer på och till det skulle jag ha en lysrosa magtröja. Jag hade också ett svart långt halsband, och svarta, ganska enkla skor med liten klack. Det matchade jag med en svart bh, som jag hoppades att någon skulle se under kvällen..


Efter någon timma åkte vi iväg till festen, och som jag hade förutspått var det radan fullt ös. Alla dansade med alla, och det såg ut som att det höll på attt spåra ur när som helst..

"Tja Becca! Så du kom i alla fall!" skrek Axel för att överrösta musiken. Jag log lite som svar, och han drog genast ut mig på dansgolvet. Med andra ord tappade jag bort både Emily och Ashley efter bara några sekunder..

"Vad som helst för dig, Axel.." skämtade jag, och han skrattade roat. Han var så gullig när han gjorde det!

"Här, ta den här!" han tryckte ett glas med okänt innehåll i min hand, och jag tvekade lite. Jag visste att man inte skulle dricka något man inte visste vad det var.. Men, det var ju faktiskt fest.. Och med den tanket i huvudet svepte jag drickan i en klunk. Det smakade inte bra, men det gav en underbar känsla efteråt. Jag kände min fri på något sätt. Fri nog att sno någon annans drink och dricka upp den med. Jag hittade några drinkar till, och konstaterade på en gång att den här kvällen inte skulle sluta bra..

"Kom med mig.." sa Axel och drog iväg med mig. Egentligen ville jag nog inte det, men med tanke på att jag redan var rätt packad hade jag inte så mycket att sätta emot..

När Axel hade dragit in mig i sitt sovrum stängde och låste han dörren. Jag kände att något inte var helt rätt, men jag kunde inte avgöra vad..

"Axel...?" frågade jag fundersamt när han började kyssa mig på halsen. Han brydde sin inte om att svara utan fortsatte istället. Ner över nyckelbenet, tillbaka upp till halsen... Sen drog han av mig tröjan. Där fick jag nog.

"Axel, sluta!" bad jag, men han slutade inte. Jag puttade iväg honom så hårt jag orkade, men som en magnet kom han tillbaka. Tusan också, det här var inte bra.. Jag kom på en sista lösning, och om inte den skulle funka visste jag inte vad jag skulle göra... Jag skrek rakt ut, så högt jag orkade, och Axel hoppade till lite av överraskningen. Men han gav sig inte.. Den här gången tog han fram en spruta ur en låda, och satte den snabbt i min arm.  Till en början kände jag ingenting, men efter ett tag började jag bli lite sömnig.. Narkos.. Till sist somnade jag..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni är väl antagligen ute med era vänner och firar valborg, eller sitter hemma och myser med era familjer, men jag sitter här forever alone och skriver till er. Förtjänar jag inte lite kommentarer då..? ;)

/Tomlinson xx

 
 
Ingen bild

Rim

30 april 2012 21:39

Shit! fan vad nervös man blir! jätte bra kapitel älskar den! :)

Tomlinson eller Malik

30 april 2012 21:51

Haha! Nu är det Malik som får avgöra hennes framtid.. Haha, nejdå, vi samarbetar x)
Tack så mycket! :D

/Tomlinson xx

 
Ingen bild

Anonym

30 april 2012 21:51

Grymt bra kapitel! Jag kan inte vänta till nästa vad kommer att hända?! <3

Tomlinson eller Malik

1 maj 2012 00:08

Taack :) Jadu, Malik ska börja skriva på en gång, så det får du nog snart reda på ;)

/Tomlinson xx

 
Felicia

Felicia

30 april 2012 23:04

Asså sjukt grymt underbart bra :D As spänd på vad som ska hända =)
LÄNGTAR EFTER NÄSTA ;) <3

http://directiondream.bloggplatsen.se

Tomlinson eller Malik

30 april 2012 23:46

Taack! :D Läste nyss det Malik har skrivit hittills, och nu längtar jag också till nästa x)
/Tomlinson xx

 
Veronica

Veronica

1 maj 2012 11:24

Skit spännande kapitel!!!

http://veronicarosendahl.bloggplatsen.se

Tomlinson eller Malik

1 maj 2012 11:56

Tack :)
Ska försöka tvinga Malik att skriva nästa på en gång, hon är en liten plugghäst^^ x)

/Tomlinson xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomlinson eller Malik - 24 juli 2012 00:38

Tjena, Tomlinson här igen.   Jag vet att jag inte ska vara här, men jag tänkte bara säga att jag tror att Malik har gett upp, utan att säga något. Så nu tänker jag spara er lite tid genom att säga att den här bloggen är nu offeciellt out of busines...

Av Tomlinson eller Malik - 1 juni 2012 21:33

Louis När jag gick in i rummet blev det knäpptyst och alla stirrade på mig. Killarnas blickar var peppande, medan tjejernas var med avvisande. Speciellt Rebeckas, det såg ut som att hon försökte döda mig med någon sorts lasersyn. Ingen av oss sa nå...

Av Tomlinson eller Malik - 22 maj 2012 17:13

Rebecka Efter att Emilia hade lämnat mitt rum så hörde jag att hon skrek till någon utanför, inte för att jag hörde riktigt vad det var. Sen plötsligt vart det tyst som om någon hade dött. Jag bara satt där i min säng och kunde inte göra någonting ...

Av Tomlinson eller Malik - 21 maj 2012 18:53

Ja, rubriken säger allt. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Nu när jag inte har Tomlinson vid min sida när jag skriver längre så skäns det inte lika kul... Visst jag älskar att skriva och allt men jag vet inte om jag borde fortsätta, så därför ...

Av Tomlinson eller Malik - 20 maj 2012 13:25

Nu har jag gjort en ny omröstning, och jag tycker faktiskt att alla ska rösta. Jag är sjukt trött på att skriva när nästan ingen kommenterar, det är ju i alla fall +30 som går in här varje dag.. Så, som det ser ut i omröstningen nu så kommer jag snar...

Här är vi! :)


Det här är våran story om One Direction. Läs, kommentera och sprid! :) xx

Ny? Klicka här så får du veta allt du behöver! :)

Skit i google - fråga oss!! :)

7 besvarade frågor

Vi undersöker...!

Ska jag lägga ner bloggen?
 NEJ! Är du galen?!
 JA! Hallelujah!
 Spelar ingen roll, jag överlever...
 Bryr mig inte...

Letar du efter något...?

Våra senaste, fantastiska inlägg!

Klicka bara, det är enkelt! :)

Annat bra du kan läsa! :)


Ovido - Quiz & Flashcards