Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Starting Over!!!

Av Tomlinson eller Malik - 27 april 2012 15:38

Hej alla!

Tack alla ni som har läst min blogg fram tills nu. Den andra novellen kan ni glömma helt för som det står på rubriken så börjar jag om! Nu är det jag och min kompis som ska sköta den här bloggen, så nu har vi döpt om bloggen till "our1dstory" (men det funkar förtfarande att skriva det gamla namnet). Vi har valt att vara anonyma - därför kallar vi oss Tomlinson och Malik - men är de något ni undrar är det bara att fråga :) Antingen kan ni skicka en fråga i frågelådan, eller så kan ni mejla oss på - our1dstory@hotmail.se :)

Vi ska nog få upp någon prolog idag, och sen blir det förhoppningsvis ett kapitel om dagen. Så.. Läs, kommentera och sprid! :)


/ Tomlinson och Malik

 
 
Ingen bild

Linn

27 april 2012 16:04

PANIIK!

Asså kul att du skriver med en kompis och så nu, men jag ÄLSKADE din förra :( JaJa, nu ska jag komma över att du slutat på den genom att veta att ni snart börjar på en ny!!!

Tomlinson eller Malik

27 april 2012 16:12

Tack så mycket att du tyckte om den förra så mycket! Men den här ska förhoppningsvis bli ännu bättre! :)
Hoppas att du fortsätter läsa!

/ Tomlinson & Malik

 
Rim

Rim

27 april 2012 17:37

ni behövde inte ta bort den första ;) men båda ni skriver jätte bra så det blir nog bra! vill ni göra länkbyte med mig? kommenterra gärna senaste kapitlet eller inlägget! :D

http://mylove4onedirection.bloggplatsen.se

Tomlinson eller Malik

27 april 2012 18:14

Haha, joo :)
/Tomlinson & Malik

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tomlinson eller Malik - 24 juli 2012 00:38

Tjena, Tomlinson här igen.   Jag vet att jag inte ska vara här, men jag tänkte bara säga att jag tror att Malik har gett upp, utan att säga något. Så nu tänker jag spara er lite tid genom att säga att den här bloggen är nu offeciellt out of busines...

Av Tomlinson eller Malik - 1 juni 2012 21:33

Louis När jag gick in i rummet blev det knäpptyst och alla stirrade på mig. Killarnas blickar var peppande, medan tjejernas var med avvisande. Speciellt Rebeckas, det såg ut som att hon försökte döda mig med någon sorts lasersyn. Ingen av oss sa nå...

Av Tomlinson eller Malik - 22 maj 2012 17:13

Rebecka Efter att Emilia hade lämnat mitt rum så hörde jag att hon skrek till någon utanför, inte för att jag hörde riktigt vad det var. Sen plötsligt vart det tyst som om någon hade dött. Jag bara satt där i min säng och kunde inte göra någonting ...

Av Tomlinson eller Malik - 21 maj 2012 18:53

Ja, rubriken säger allt. Jag funderar på att lägga ner bloggen. Nu när jag inte har Tomlinson vid min sida när jag skriver längre så skäns det inte lika kul... Visst jag älskar att skriva och allt men jag vet inte om jag borde fortsätta, så därför ...

Av Tomlinson eller Malik - 20 maj 2012 13:25

Nu har jag gjort en ny omröstning, och jag tycker faktiskt att alla ska rösta. Jag är sjukt trött på att skriva när nästan ingen kommenterar, det är ju i alla fall +30 som går in här varje dag.. Så, som det ser ut i omröstningen nu så kommer jag snar...

Här är vi! :)


Det här är våran story om One Direction. Läs, kommentera och sprid! :) xx

Ny? Klicka här så får du veta allt du behöver! :)

Skit i google - fråga oss!! :)

7 besvarade frågor

Vi undersöker...!

Ska jag lägga ner bloggen?
 NEJ! Är du galen?!
 JA! Hallelujah!
 Spelar ingen roll, jag överlever...
 Bryr mig inte...

Letar du efter något...?

Våra senaste, fantastiska inlägg!

Klicka bara, det är enkelt! :)

Annat bra du kan läsa! :)


Ovido - Quiz & Flashcards